3rd International Workshop on Time Studies in Childhood and Youth

The Analytical Sociology Research Group is pleased to announce the University of Valencia (UV) 3rd International Workshop on Time Studies in Childhood and Youth to be held online on the 2nd and 3rd of December 2021.
The workshop will include academics from Denmark, Spain, Sweden, United Kingdom and United States, who are experts in fields related to different dimensions of time in the lives of children and youth, such as health, education and social sciences.
The workshop is supported by the Teacher Training Faculty and the Social Sciences Faculty from the University of Valencia.
The workshop will take place online and is open to BA, MA/MS and Doctoral students in the areas of health, education and the social sciences as well as academics and the general public but inscription is required.

El Grup de Recerca en Sociologia Analítica té el plaer d’anunciar el 3rd International Workshop on Time Studies in Childhood and Youth de la Universitat de València (UV) que se celebrarà en línia els dies 2 i 3 de desembre de 2021.
El taller inclourà acadèmics de Dinamarca, Espanya, Suècia, Regne Unit i Estats Units, experts en camps relacionats amb diferents dimensions del temps en la vida dels infants i joves, com la salut, l’educació i les ciències socials.
El taller compta amb el suport de la Facultat de Magisteri i la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.
El taller es realitzarà en línia i està obert a estudiants de grau, màster i doctorat de les àrees de salut, educació i ciències socials, així com acadèmics i públic en general, però cal inscripció.

El Grupo de Investigación en Sociología Analítica se complace en anunciar el 3rd International Workshop on Time Studies in Childhood and Youth de la Universidad de Valencia (UV) que se celebrará online los días 2 y 3 de diciembre de 2021.
El taller contará con académicos de Dinamarca, España, Suecia, Reino Unido y Estados Unidos, expertos en campos relacionados con diferentes dimensiones del tiempo en la vida de niños y jóvenes, como la salud, la educación y las ciencias sociales.
El taller cuenta con el apoyo de la Facultad de Magisterio y la Facultad de Ciencias Sociales de la Universidad de Valencia.
El taller se llevará a cabo en línea y está abierto a estudiantes de licenciatura, máster y doctorado en las áreas de salud, educación y ciencias sociales, así como académicos y público en general, pero se requiere inscripción.